ВИКОРИСТАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ РОЗМИНКИ, ЗАПОВНЕННЯ ЧАСОВИХ ПРОБІЛІВ ТА ЗАВЕРШЕННЯ РОБОТИ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ПРОФЕСІЙНОГО СПРЯМУВАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-31.387-397

Анотація

Знання, творчий підхід, оцінювання та управління навчальним часом є ключовими аспектами кожного заняття з англійської мови професійного спрямування. Вони допомагають здобувачам вищоï освіти бути активними учасниками процесу й оцінювати свої власні знання з теми або своï освітні здобутки в оволодінні мовою. Ефективне управління академічною групою та дисципліна є першорядними чинниками для успішного навчання студентів. У тому випадку, коли заняття закінчуються значно раніше запланованого часу, викладачі можуть зіткнутися з небезпекою надлишку вільного часу. Таким чином, рекомендується заздалегідь спланувати такі випадки, які можуть трапитись у той чи інший момент. Коли виникають такі ситуації, викладачеві не потрібно панікувати, однак він повинен бути забезпечений такими видами засобів навчання (вправи для розминки, заповнення часових пробілів і завершення роботи), які можуть зайняти цей додатковий вільний час, не зупиняючи освітній процес, і привернути увагу студентів до навчальної діяльності. У статті ми визначаємо важливість, типи, способи та застереження щодо використання вправ для розминки, заповнення часових пробілів і завершення заняття задля проведення успішного заняття з іноземної мови, які є допоміжними інструментами для створення жвавоï та пізнавальноï атмосфери в аудиторії й можуть бути корисними для усіх учасників освітнього процесу. Більш того, проводимо наше дослідження на заняттях з ESP, де слід приділяти увагу не тільки базовій фонетиці, лексиці, граматиці і діловій англійській мові, а й спеціальній лексиці, граматичним конструкціям, відповідним для конкретної спеціальності певноï академічноï групи. У дослідженні також розглядається впровадження окремих видів завдань з теоретичної точки зору, висвітлюються переваги використання ïх в аудиторіï, описуються особливості та методи використання й наводяться приклади виконання таких вправ під час занять ESP.

Біографія автора

Анастасія Володимирівна Дубінська, Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Кам’янець-Подільський

магістр філологіï, викладач кафедри іноземних мов

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26