DIGITAL-МЕТОДИКИ У НАВЧАННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ В ПРАКТИКУ ВІТЧИЗНЯНИХ ЗВО

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-31.337-347

Анотація

У статті досліджуються особливості сучасних digital-методик, які використовуються у навчанні іноземної мови закладами вищої освіти зарубіжних країн із можливістю впровадження таких методик у навчання іноземної мови студентів у вітчизняних закладах вищої освіти. Дослідження дозволяють відзначити, що процес навчання іноземної мови у закладах вищої освіти в умовах сьогодення відбувається із застосуванням сучасних digital-методик, завдяки яким полегшується процес викладення навчального матеріалу студентам. Сучасні digital-методики викладення навчального матеріалу студентам з іноземної мови виходять на суттєво новий рівень, адже на це впливає цифровізація освітніх послуг, яка засвідчує, що навчання студентів не може бути ефективним, якщо не застосовувати в освітньому процесі інтерактивні інструменти. Доцільно відзначити, що, незважаючи на те, що закладами вищої освіти активно впроваджуються digital-методики у процес вивчення іноземних мов, від традиційних методів навчання не доцільно відмовлятись та також активно використовувати. Практика показує, що важливу роль в організації навчально-пізнавальної діяльності студентів у вивченні іноземної мови відіграє інтерактивна технологія «Learning Management System», яка пропонує студентам користуватися такими безкоштовними платформами як Classdojo та Edmodo. В організації освітнього процесу також використовується платформа Google Classroom, завдяки якій навчальні матеріали студенти можуть отримати, завантажуючи їх із локального чи хмарного диску. На базі Комунального закладу «Харківська гуманітарнопедагогічна академія» Харківської обласної ради, ДВНЗ «Ужгородський національний університет» та Донецького національного університету імені В. Стуса навчання іноземної мови проводиться із застосуванням сучасних інформаційно-комунікативних та інтерактивних технологій, а саме викладачами використовуються такі онлайн-платформи як Zoom та Googleclassroom, digital-інструменти Skype і Viber. Відповідно до змін особливостей навчання іноземної мови, які демонструють зарубіжні заклади вищої освіти, українські заклади вищої освіти повинні також переймати їх досвід, постійно досліджуючи те, як змінюються сучасні digital-методики навчання іноземної мови під впливом цифровізації освіти.

Біографії авторів

Ольга Олексіївна Осова, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради м. Харків

доктор педагогічних наук, доцент, професор кафедри іноземної філології

Вікторія Василівна Синьо, ДВНЗ «Ужгородський національний університет» м. Ужгород

кандидат філологічних наук, доцент кафедри німецької філології

Ольга Олександрівна Одінцова, Донецький національний університет імені В. Стуса м. Вінниця

старший викладач кафедри іноземних мов професійного спрямування

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-26