ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-31.301-314Анотація
У статті розкрито значення використання хмарних технологій під час навчання на сучасному етапі розвитку ІКТ у процесі підготовки магістрів з інформацій них технологій. Окреслено основні проблеми та особливості проведення освітнього процесу з використанням хмарних технологій в умовах запровадження технологій дистанцій ного навчання в закладах вищої освіти, які передбачають інші засоби, методи, інші способи взаємодії викладача і студента, вимагають особливої підготовки всіх учасників освітнього процесу, оперуванням методикою ї ї впровадження. З метою підвищення ефективності освітнього процесу в онлай н середовищі авторами розкрито особливості використання хмарних технологій під час дистанцій ного навчання у закладах вищої освіти, та на прикладі використання дистанцій них курсів у Кам’янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка підготовки магістрів на спеціальності 011 Освітні, педагогічні науки за освітньо-професій ною програмою Освітні вимірювання. Особливу увагу приділено розкриттю особливостей використання хмарних технологійпід час дистанцій ного навчання викладачами закладів вищої освіти під час пандемії COVID-19. Це досягається за допомогою аналізу даних, які допомогли проаналізувати тенденції досліджуваної області. У дослідженні проводився аналіз, систематизація наукових джерел з досліджуваної проблематики; визначено основні проблеми, що виникають при організації та впровадженні хмарних технологій в умовах дистанцій ного навчання в закладах вищої освіти. Закцентовано увагу на відмінності дистанцій ної форми освіти, як окремої форми здобуття освіти, та впровадження хмарних технологійнавчання в освітнійпроцес закладів вищої освіти. Наразі в умовах переходу від режиму віддаленого навчання до якісної онлай н освіти, коли з метою реалізації освітнього процесу в умовах карантинних обмежень активно впроваджуються хмарні технології , питання як забезпечити ефективну організацію та проведення освітнього процесу, потребує вивчення та уточнення.