ПРАКТИКА ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАКОНТЕНТУ МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Яна В’ячеславівна Стрельчук Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-30.344-354

Анотація

В даний час питанню навчання студентів нелінгвістичних спеціальностей професійної іноземної мови, а також формування професійної компетентності засобами іноземної мови приділяється значна увагу як в нашій країні, так і за кордоном. Це обумовлює актуальність проведеного автором статті дослідження. Таким чином, метою статті є розкриття особливостей засвоєння іноземної мови студентами нелінгвістичних спеціальностей, що дозволяє визначити специфіку тематики іншомовного спілкування і вимоги до матеріалів навчання. Крім того, перед автором стояло завдання дослідити ефективність використання ресурсів медіаконтенту мережі Інтернет при навчанні професійної іноземної (англійської) мови студентів немовних спеціальностей і розробити на основі комунікативної методики питання і завдання для заняття із застосуванням ресурсу TED Talks – відкритого освітнього ресурсу, що представляє збірник виступів на конференціях з різноманітної тематики. Основу дослідження складає контекстний підхід до професійного навчання, при якому інформація повинна засвоюватися в контексті шляхом моделювання предметного і соціального змісту навчальної діяльності на заняттях з іноземної мови. В результаті дослідження автором були виявлені і обґрунтовані переваги використання ресурсу TED Talks, а також встановлено, що використання подібних ресурсів мережі Інтернет на заняттях з іноземної мови сприяє формуванню професійної компетентності у студентів, підвищує мотивацію до вивчення іноземної мови і готує їх до міжкультурної взаємодії. Теоретична значимість статті полягає в тому, що вона допомагає у вирішенні питання щодо створення іншомовного професійного середовища спілкування за допомогою сучасних освітніх технологій, які дозволяють студентам зануритися в іншомовний простір, спостерігати культурно-специфічні реалії і чути зразки сучасної іноземної мови. Результати дослідження і зроблені автором висновки можуть бути використані для подальшої розробки проблеми професійного навчання. Практична значимість статті полягає в можливості застосування представленої авторської розробки заняття з іноземної мови зі студентами економічних спеціальностей на II-IV курсах залежно від рівня мовної підготовки.

Біографія автора

Яна В’ячеславівна Стрельчук, Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв

кандидат педагогічних наук, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-31