ВИКОРИСТАННЯ АВТОРСЬКОГО МОБІЛЬНОГО ЗАСТОСУНКУ У ФОРМУВАННІ АНГЛОМОВНИХ ЛЕКСИЧНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • Тетяна Володимирівна Зубенко Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв, Ukraine
  • Юрій Андрійович Панкратов Миколаїв, Ukraine
  • Дмитро Сергійович Лебідь Миколаїв, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-30.208-217

Анотація

У статті розглядаються питання створення і використання авторського мобільного застосунку «Word Memorizer» за вимогами Програми з англійської мови для інститутів/факультетів іноземної філології для студентів другого курсу філологічного спрямування з таких тем, як «Theatre», «Sport», «Choosing a Career», «Health». Було проаналізовано етапи і способи засвоєння англомовного лексичного матеріалу студентами закладів вищої освіти філологічних спеціальностей, розглянуто особливості мобільних застосунків, що допомагають вивчати нову лексику та види вправ і завдань, які вони містять. Автори обґрунтували свій вибір вправ для авторського мобільного застосунку «Word Memorizer». У застосунок введено близько 500 лексичних одиниць (понад 100 лексем до кожної з тем ). Для формування лексичної компетенції студентів-філологів були впроваджені наступні етапи роботи з лексикою: семантизація (ознайомлення з новим лексичним матеріалом); автоматизація (формування і первинне закріплення навичок використання лексичних одиниць); репродукція (удосконалення навичок та розвиток умінь використання засвоєних лексичних одиниць у різних видах мовленнєвої діяльності). Для перевірки ефективності використання застосунку була проведена його апробація з метою формування лексичних навичок студентів з вказаних вище тем. Апробація проводилась в три етапи: 1) підготовчий, 2) виконавчий, 3) підсумковий. На першому етапі був зроблений розподіл слів за рівнем складності відповідно до шкали Загальноєвропейських рекомендацій, визначені цілі й завдання вправ, критерії оцінювання, та проведено діагностичний диктант. На другому етапі відбувалося власне користування застосунком і консультування студентів. На третьому етапі був проведений контрольний тест та підведені підсумки дослідження. У статті наводяться також результати апробації використання студентами другого курсу спеціальності «англійська мова і література» зазначеного вище застосунку.

Біографії авторів

Тетяна Володимирівна Зубенко, Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри англійської філології

Юрій Андрійович Панкратов, Миколаїв

магістр філології, викладач англійської мови онлайн, копірайтер

Дмитро Сергійович Лебідь, Миколаїв

бакалавр, програміст

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-31