ТИПОЛОГІЯ ТРУДНОЩІВ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ НЕЛІНГВІСТИЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2024-36.354-364

Анотація

У навчанні іноземної мови студентів нелінгвістичних факультетів на кожному етапі процесу необхідним явищем є мотивована відповідь на запитання «з якою метою вивчається те чи інше», що, у свою чергу, створює додаткову мотивацію та готує студентів для ситуації професійно орієнтованого спілкування з представниками цільової культури в рамках теми, визначеної спецнапрямом. Активізації комунікативної та пізнавальної діяльності студента нелінгвістичного університету може сприяти, наприклад, матеріал про новітні пристрої та технології у сфері професійної діяльності, розробка та проєктування різноманітного програмного забезпечення та Інтернет-комунікації, технології та ін. Належну увагу слід приділяти мимовільному запам'ятовуванню, яке створює сприятливі умови для вивчення іноземної мови, сприяє утриманню матеріалу в пам'яті не тому, що його потрібно запам'ятати, а тому, що його неможливо не запам'ятати, завдяки зацікавленості учнем змістом завдання. Оволодіння набутим мовним матеріалом буде продуктивним у разі цілеспрямованого розвитку іншомовного мислення студента. У зв'язку з тим, що мислення переважно супроводжується мовним домислом, необхідно, щоб мовлення характеризувалося новизною й оригінальністю як за змістом, так і за лексико-граматичним оформленням. Зауважимо, що чим легше відбувається процес мислення іноземною мовою, тим раціональніше використання науковотехнічної інформації. У даній статті автором представлена наступна типологія труднощів у навчанні іноземних мов студентів нелінгвістичних факультетів: лінгвістичні, дидактичні, мотиваційні, соціокультурні, вікові зумовленості та шляхи їх подолання. У результаті підвищується мотивація та самооцінка студентів до вивчення мови, розкриваються їхні інтелектуальні можливості, покращується якість виконання навчальних завдань, загалом засвоєння іноземної мови стає ефективнішим.

Біографія автора

Яна В’ячеславівна Стрельчук, Чорноморський національний університет імені Петра Могили, Миколаїв

кандидат педагогічних наук, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-31