ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ У МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2024-36.343-353

Анотація

У статті висвітлено практичні методи використання засобів штучного інтелекту та ефективність їх застосування з метою формування національноісторичної свідомості особистості. Серед безлічі мережевих ресурсів, які сприяють здобуттю студентами нових знань про історичне та культурне минуле для формування національно-історичної свідомості майбутніх педагогів професійного навчання у закладах вищої освіти, особливе місце посідають віртуальні екскурсії. Для створення такого типу екскурсій пропонуємо звернути увагу на використання декількох засобів штучного інтелекту, таких як IDEOGRAM, BING, GEMINI, INVIDEO AI, MYLENS AI. Ці засоби допоможуть урізноманітнити, об’єднати та класифікувати графічний та відео матеріали. У статті використано такі методи дослідження, як аналіз та узагальнення. На основі проведеного дослідження сформульовано рекомендації щодо використання засобівштучного інтелекту для створення віртуальних екскурсій під час вивчення дисципліни історія України в закладах вищої освіти. Така інтеграція сприятиме розвитку національної свідомості здобувачів вищої освіти, надаючи їм захватний та інтерактивний досвід історичних пам'яток, культурних пам'яток і природних чудес у своїй країні. Віртуально досліджуючи ці важливі місця, студенти можуть глибше зрозуміти та оцінити історію, спадщину своєї нації.

Біографії авторів

Сергій Васильович Починок, Заклад вищої освіти «Подільський державний університет» Кам’янець-Подільський

аспірант кафедри іноземних мов

Ольга Володимирівна Чайковська, Заклад вищої освіти «Подільський державний університет» Кам’янець-Подільський

кандидат філологічних наук, доцент кафедри іноземних мов

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-31