ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ АВСТРАЛІЇ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2023-34.326-341

Анотація

Стаття присвячена розгляду проблеми вивчення англійської мови для подальшого навчання в закладах освіти Австралії, сучасних педагогічних технологій, які використовуються для цих цілей. З’ясовано, що Австралія на сьогодні є однією з провідних країн світу з експорту освіти, а важливим інструментом реалізації інтернаціоналізації освіти є англійська мова. У статті здійснено аналіз низки принципів належної практики для володіння англійською мовою в закладах освіти та академічних дослідженнях. Поняття «володіння англійською мовою» визначено як здатність студентів використовувати англійську мову для створення та передачі сенсу в усному та письмовому контексті під час навчання в університеті. Представлено десять принципів належної практики, щодо рівня володіння англійською мовою в системі вищої освіти країни. Визначені основні недоліки рівня володіння англійською мовою абітурієнтів, яку унеможливлюють їх вступ до університетів без відповідної підготовки. Стаття вказує на те, що в системі вищої освіти в Австралії створена складна система навчальних закладів для вивчення англійської мови іноземними студентами та абітурієнтами. Виділено основні найбільш популярні інноваційні технології та сучасні методики вивчення англійської мови. Докладно на прикладах розглянуто використання дванадцяти технологій. В роботі представлена низка переваг та недоліків поточної практики вивчення англійської мови в Австралії. Зроблено висновок про те, що австралійські методи навчання англійської мають низку відмінних рис. Вказано, що всі австралійські методики націлені на розвиток чотирьох мовленнєвих навичок: читання, письма, говоріння та аудіювання. При цьому великий акцент робиться на використання аудіо-, відео- та інтерактивних ресурсів. Завдяки різноманітності методичних прийомів, серед яких одне з провідних місць займають мовні технології, австралійські мовні курси сприяють формуванню навичок, необхідних людині в сучасному діловому житті.

Біографія автора

Тетяна Володимирівна Пилаєва, Національна академія Національної гвардії України Харків

кандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри іноземних мов

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-25