ТЕХНОЛОГІЇ РЕАЛІЗАЦІЇ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Яна В’ячеславівна Стрельчук Чорноморський національний університет імені Петра Могили Миколаїв, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2022-32.353-363

Анотація

Одним із найважливіших завдань медичного університету на теперішній час є підготовка висококваліфікованого спеціаліста, який відповідає всім вимогам ринку праці, тобто демонструє не лише високу професійну майстерність, а й готовність до продуктивної діяльності в міжкультурне середовище. Вивчення роботи українських ВНЗ та аналіз педагогічної літератури свідчать про недостатність методичного забезпечення процесу формування міжкультурної компетентності студентів медичного університету. Існує суперечність між зростанням обсягу інформації та кризою дидактичних методів підготовки фахівців, що вимагає зміщення акцентів на сучасні технології професійного навчання. Стає очевидною необхідність зміни пріоритетів професійної підготовки фахівців у бік розвитку творчого мислення та оволодіння студентами інструментами управління власною навчальною діяльністю. У цій статті автор представляє систему ефективних технологій навчання для успішної реалізації моделі формування міжкультурної компетентності студентів-медиків на заняттях з іноземної мови. Система включає: дискусійні технології (розвиток критичного мислення студентів, формування в них культури спілкування в різних ситуаціях професійного та побутового спілкування в міжкультурному середовищі); ігрові технології (імітаційна модель реальної професійної діяльності, спрямована на формування та закріплення професійних умінь і навичок); проблемні технології (моделювання проблемної ситуації без ризику для учасників, пошук системного підходу до вирішення проблеми); технології проєктування (самостійна творча робота, розвиток навичок презентації та захисту продуктів власної діяльності).

Біографія автора

Яна В’ячеславівна Стрельчук, Чорноморський національний університет імені Петра Могили Миколаїв

кандидат педагогічних наук, доцент

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-05-26