ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ В УМОВАХ ДУАЛЬНОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Владислава Вікторівна Любарець Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, Україна
  • Наталія Леонідівна Родінова Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ, Україна
  • Катерина Юріївна Левадна Київський державний коледж туризму та готельного господарства, Київ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2020-29.320-329

Анотація

У статті розглянуто аспекти професійної підготовки майбутніх менеджерів індустрії гостинності в умовах дуальної форми навчання, що передбачає поєднання навчання в освітньому закладі з періодами виробничої діяльності; викладено певні умови впровадження дуального підходу в освітню систему й суттєві чинники, які визначають характер навчання. Встановлено, що підготовка професійних кадрів для готельного бізнесу має бути орієнтована на нові тенденції політики в готельному бізнесі та потреби професійного співтовариства. Уточнено, що з-поміж основних завдань впровадження дуальної освіти виділяють усунення основних недоліків традиційних форм і методів навчання майбутніх менеджерів індустрії гостинності, подолання розриву між теорією і практикою, підвищення якості підготовки майбутніх фахівців з урахуванням вимог роботодавців у рамках нових організаційних форм навчання. Окреслено особливості впровадження дуальної форми навчання майбутніх менеджерів індустрії гостинності, з-поміж яких виділено можливість для здобувачів освіти водночас навчатися та працювати, черпати знання з двох джерел: із закладу освіти та підприємства. Здобута за дуальною формою навчання освіта орієнтована на практичні знання, набуття всеосяжних базових знань, усвідомлення власного потенціалу через активну участь в освітньому процесі, гарантоване отримання першого робочого місця та коштів під час навчання, скорочення часу адаптації в умовах сучасного ринку праці, отримання на момент завершення навчання стажу роботи, який необхідний для подальшого професійного зростання майбутніх менеджерів індустрії гостинності. Зроблено висновок про те, що дуальна система навчання є успішною моделлю модернізації освіти, яка може бути використана для розв'язання наявних освітніх проблем, зокрема підготовки майбутніх менеджерів індустрії гостинності.

Біографії авторів

Владислава Вікторівна Любарець, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри менеджменту та інноваціних технологій соціокультурної діяльності

Наталія Леонідівна Родінова, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Київ

кандидат історичних наук, доцент кафедри менеджменту та інноваціних технологій соціокультурної діяльності

Катерина Юріївна Левадна, Київський державний коледж туризму та готельного господарства, Київ

викладач

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-25