ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2020-29.294-305Анотація
Проаналізовано підходи і визначено сутність готовності майбутнього вчителя музичного мистецтва до інноваційної діяльності в закладах середньої освіти. Уточнено сутність понять «інноваційні процеси», «інноватика» та «готовність педагога до інноваційної діяльності». Вказано, що розуміння структури інноваційного освітнього процесу має важливе практичне значення, адже розуміння вчителем власних функцій у педагогічній діяльності дає змогу не лише впроваджувати новітні технології навчання, а і здійснювати взаємозв’язок єдності й цілісності цих технологій у взаємодії виховання, навчання та розвитку. У процесі дослідження визначено, що ефективність формування фахової підготовленості майбутнього вчителя музичного мистецтва до інноваційної діяльності та її теоретико-методичне обґрунтування може здійснюватися за таких основних педагогічних умов, а саме: актуалізації життєтворчої мотивації студентів у прагненні до самостійного наукового пізнання, активної професійної позиції, здатності до постійного фахового розвитку; досягнення діалогових засад у процесі творчої взаємодії в інструментальному класі; інтеграції різновидів діяльності студентів, спрямованих на досягнення мети; забезпечення навчально-виховного процесу сучасними технічними засобами (відео й аудіо апаратурою, Інтернетом та іншими медіатехнологіями, навчально-методичною літературою з тематики цього напряму; стимуляції інноваційного навчання інтерактивними засобами; використання в педагогічній практиці форм, методів і засобів мистецьких інновацій, новаторства та самоосвіти, створення нових оригінальних методів навчання музики; спонукання майбутніх учителів музичного мистецтва до творчого самовираження в інноваційній інструментально-виконавській та вокально-хоровій діяльності.##submission.downloads##
Опубліковано
2020-11-25
Номер
Розділ
Статті