ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАНЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАКАЛАВРІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ

Автор(и)

  • Олена Олександрівна Каролоп Київський Національний університет культури і мистецтв, Київ, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2020-29.276-285

Анотація

У статті визначено та охарактеризовано комплекс педагогічних умов, які сприяють ефективності процесу формування готовності бакалаврів готельноресторанної справи до професійної діяльності. Проаналізовано та розкрито методологічну сутність поняття «педагогічні умови». Проаналізовано стан розробки питання в науковій літературі. Обґрунтовано вибір та шляхи реалізації педагогічних умов формування професійної компетентності означеної спеціальності До педагогічних умов віднесено формування особистісного сенсу бакалаврів готельноресторанної справи та позитивної мотивації до професійно-особистісного саморозвитку; реалізацію практико-зорієнтованого підходу в процесі професійної підготовки бакалаврів готельно-ресторанної справи; використання інноваційних технологій для моделювання професійної діяльності бакалаврів готельно-ресторанної справи. Доведено, що педагогічні умови підвищення ефективності підготовки бакалаврів готельно-ресторанної справи до професійної взаємодії засобами інноваційних технологій – це комплекс взаємопов'язаних та взаємозумовлених дій, які пов'язані з професійною підготовкою майбутніх фахівців і спрямовані на формування в них готовності до професійної взаємодії засобами інноваційних технологій. Подано та обґрунтовано педагогічні умови підготовки бакалаврів готельно-ресторанної справи до професійної взаємодії засобами інноваційних технологій, до яких віднесено: створення атмосфери партнерської взаємодії викладачів і студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти на засадах проектного підходу; активізацію самостійної пізнавальної діяльності бакалаврів готельно-ресторанної справи за допомогою інноваційних технологій; високий рівень компетентності викладачів закладу вищої освіти, їх майстерність у реалізації інноваційних технологій та гармонійному їх поєднанні в навчальній та позанавчальній діяльності студентів. Роз'яснено суть кожної з визначених умов.

Біографія автора

Олена Олександрівна Каролоп, Київський Національний університет культури і мистецтв, Київ

старший викладач Навчально-наукового інституту

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-11-25