ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ПРОВІДНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ ВЕЛИКОБРИТАНІЇ В МІЖНАРОДНОМУ ІНФОРМАЦІЙНОМУ ПРОСТОРІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2020-29.82-90Анотація
У статті зроблено порівняльний аналіз провідних університетів Великобританії в міжнародному інформаційному просторі за глобальним індикатором «фокус позиціонування» з відповідними показниками: фокус спрямованості позиціонування діяльності університету на отримання якісної шкільної освіти, фокус спрямованості на задоволення потреб суб’єктів освітнього процесу в інтелектуальному, культурному й етичному розвитку, поширення знань серед населення, підвищення його освітнього та культурного рівнів. Наукова розвідка базується на дослідженні стратегій позиціонування лідерів, серед провідних закладів Великобританії, а саме Оксфордського й Кембриджського університетів. Висвітлено застосування інструментарію стратегій позиціонування університетів у міжнародному інформаційному просторі. Автором виокремлено два специфічні напрями PR-діяльності щодо популяризації в міжнародному інформаційному просторі взаємозв’язків теоретичних і практичних знань та власної багатовікової історії як конкурентної переваги на ринку освітніх послуг. На основі проведеного аналізу виявлено сильні сторони стратегій позиціонування британських університетів та з’ясовано доцільність подальшого застосування ефективних методів та заходів вітчизняними закладами вищої освіти. Зокрема, встановлена доречність загострення особливої уваги на інтенсифікації PR-діяльності щодо вдосконалення заходів пов’язаних із якістю шкільної освіти, з мотивацією студентів, молодих науковців до проведення досліджень та наукових публікацій, з поширенням знань серед населення, популяризуючи безкоштовне відвідування бібліотек та музеїв, із широким застосуванням соціальної медійної реклами.##submission.downloads##
Опубліковано
2020-11-25
Номер
Розділ
Статті