РОЗВИТОК ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2020-28-0.417-422Анотація
У статті розглянуто сутність компетентнісного підходу, й ого значущість у системі професій но-орієнтованої̈підготовки студентів, специфіка застосування цього підходу до навчання дисципліни «Іноземна мова», проаналізовані різні точки зору на особливості формування й розвитку професій ної̈ складової̈ май бутнього випускника вузу. Вказаний підхід може бути реалізований лише в умовах особистісно-зорієнтованих педагогічних технологій навчання з урахуванням єдиного освітнього простору, у якому без перешкод май бутній спеціаліст може вивчати мову й літературу, історію різних народів, налагоджувати контакти, спілкуватися з іноземними колегами, реалізуючи свої̈ пріоритети та цінності, а також обмінюватись досвідом та інформацією, удосконалювати свій фаховий рівень упродовж усього життя, і далі здобувати освіту в будь-якому закордонному закладі вищої̈ освіти, або отримати відповідну кваліфікацію за кордоном на основі певного завершеного циклу освіти. Освітні пріоритети мають змінюватися залежно від необхідності досягнення студентами певного рівня сформованості компетентності в професій ній діяльності до готовності май бутніх фахівців реалізувати набутий набір компетенцій у навколишній дій сності, здатність до взаємодії̈, уміння поєднувати свої̈ зусилля в команді, конкурувати на ринку праці. Актуальність компетентнісного підходу в системі професій но-орієнтованої̈ підготовки студентів вузу обумовлена входженням вітчизняної̈ освіти в міжнародний освітній простір. Орієнтація на компетентність докорінно змінює суть системи професій ної̈ освіти, проектуючи принципово інший кінцевий ї̈ї̈ результат. Отже, компетентність - це особлива властивість особистості систематично, ефективно й надійно виконувати складну професійно-орієнтовану діяльність в умовах полікультурного простору.##submission.downloads##
Опубліковано
2020-05-27
Номер
Розділ
Статті