РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗАСОБАМИ СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ДИТЯЧОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • Наталія Мєлєкєсцева Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.380-386

Анотація

У статті висвітлено основні поняття критичного мислення, схарактеризовано його ознаки й етапи формування, описано структуру уроків із використанням елементів технології розвитку критичного мислення, запропоновано методи і прийоми для кожного етапу. Обґрунтовано актуальність розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках літературного читання, зокрема під час вивчення творів сучасної української дитячої літератури. Наведено приклади застосування стратегій технології розвитку критичного мислення в процесі роботи з творами сучасних українських дитячих авторів на уроках літературного читання в початковій школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02