DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.335-340

ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Наталія Панчук

Анотація


Проведене дослідження дало змогу проаналізувати психологічні особливості обдарованості особистості дитини старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, зокрема властивості та прояви обдарованості. Проаналізовано риси, властиві обдарованим і талановитим дітям. Установлено рівні функціонування обдарованих учнів молодшого шкільного віку у школі. Подано прийоми роботи з обдарованими дітьми, проаналізовано поради батькам щодо виховання обдарованих дітей та врахування психологічних характеристик обдарованості в дітей у старшому дошкільному та молодшому шкільному віці.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.