ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ТА МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.335-340Анотація
Проведене дослідження дало змогу проаналізувати психологічні особливості обдарованості особистості дитини старшого дошкільного та молодшого шкільного віку, зокрема властивості та прояви обдарованості. Проаналізовано риси, властиві обдарованим і талановитим дітям. Установлено рівні функціонування обдарованих учнів молодшого шкільного віку у школі. Подано прийоми роботи з обдарованими дітьми, проаналізовано поради батькам щодо виховання обдарованих дітей та врахування психологічних характеристик обдарованості в дітей у старшому дошкільному та молодшому шкільному віці.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02
Номер
Розділ
Статті