DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.310-317

ВИКОРИСТАННЯ ФІЛОСОФСЬКИХ ВПРАВ У КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ ТВОРЧИХ ПЕДАГОГІВ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ

Олена Демченко, Юлія Лимар, Ірина Турчина

Анотація


Статтю присвячено актуальній проблемі підготовки майбутніх педагогів до роботи з обдарованими дітьми. Увагу акцентовано на особливостях використання філософсько-діалогічних вправ у процесі набуття студентами відповідних якостей. Зазначено, що ці вправи сприяють формуванню професійних умінь, необхідних для роботи з обдарованими дітьми, і розвитку навичок демократичного спілкування. Наведено алгоритм виконання вправ, який передбачає вирішення педагогічних ситуацій, аналіз дискусійних думок та уведення інновацій в освіту.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.