СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГІЧНИХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Оксана Горбатюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.295-302

Анотація

У статті розглянуто основні підходи до підготовки педагогічних фахівців у сфері дошкільної освіти: компетентнісний, середовищний, інтегративний, інтерактивний, діяльнісний. Сформовано групи компетенцій фахівців дошкільної освіти; вимоги до інформаційнокомунікаційного середовища у ЗВО; тенденції, з урахуванням яких повинен відбуватися інтегративний підхід; ознаки інтерактивної підготовки педагогічних фахівців дошкільної освіти; інтерактивні методи, які застосовуються під час навчання студентів-майбутніх вихователів; предметно-процесуальний та предметно-діяльнісний зміст у діяльнісному підході.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02