МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНЬОГО МУЗИКАНТА-ПЕДАГОГА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.273-278Анотація
Актуалізовано проблему формування вокально-виконавського досвіду майбутнього музиканта-педагога та основних шляхів його методичного забезпечення. Підкреслюється значення консолідаційного підходу як вагомої ланки забезпечення ефективності формування вокально-виконавського досвіду. Обґрунтовується реалізація єдності пізнавальної, оцінювальноінтерпретаційної та творчої діяльності майбутніх фахівців у контексті означеного підходу. Уточнено тлумачення вокально-виконавського досвіду майбутніх учителів музичного мистецтва як засвоєних ними способів відтворення музичних образів з метою донесення їх до слухацької аудиторії. Пропонуються основні принципи, педагогічні умови та методи формування вокально-виконавського досвіду майбутнього музиканта-педагога.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02
Номер
Розділ
Статті