ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬОГО СМАКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Роман Чорпіта Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-268-273

Анотація

У статті розглядаються педагогічні умови розвитку художнього смаку майбутнього вчителя музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки, проблеми глибинних філософських основ, психологічних механізмів і методичних особливостей розвитку художнього смаку, а також проблеми художньо-естетичного виховання, формування та розвитку художнього, музичного смаку в системі професійного становлення майбутніх фахівців мистецьких дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02

Як цитувати

Чорпіта, Р. (2019). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬОГО СМАКУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, (27), 268–273. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-268-273