СПЕЦИФІКА ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ МУЗИКАНТА-ПЕДАГОГА В ХОРОВИХ ШКОЛАХ XIX СТОЛІТТЯ

Автор(и)

  • Лариса Мержева
  • Ігор Назаренко

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.219-225

Анотація

Автори статті на підставі проведеного історичного аналізу музичної освіти XIX століття, розглядають специфіку підготовки музиканта-педагога в галузі хорового мистецтва в різних освітніх закладах України. Завдяки ретроспективному аналізу досліджуваного процесу виокремлено визначальні характеристики педагога-музиканта, властиві музичній освіті ХІХ століття. З'ясовано стан художньо-естетичної підготовки педагогічних кадрів на теренах України наприкінці XIX – початку XX століття. Такий процес знайшов свій вияв у прагненні зробити музичне виховання засобами хорового мистецтва предметом розвитку музичної культури і формування художнього смаку майбутніх педагогів-музикантів. Доведено, що реалізації цієї гуманістичної ідеї мали місце відповідні ступені: доступність, регулярність, обов'язковість та безперервність музичного виховання протягом всього процесу навчання; висока художність музичного матеріалу, передусім, народного; поєднання колективних та індивідуальних форм навчання; висока професійна готовність майбутнього педагога-музиканта.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02