ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Віктор Лабунець Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Наталія Александрович Кам'янець-Подільський навчально-виховний комплекс №9 імені А.М. Трояна, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.201-208

Анотація

Стаття знайомить із поняттям “інновація”, розкриває його зміст і сутність, доводить необхідність творчого розвитку сучасного вчителя музичного мистецтва шляхом упровадження інноваційних технологій в освітній процес. Розглядаючи інноваційну діяльність, як найвищу ступінь педагогічної творчості майбутнього вчителя музичного мистецтва, яка забезпечує модернізацію різних ланок загальноосвітньої, музичної освіти і сприяє розвитку сталого інтересу до опанування й впровадження в музично-педагогічну практику інноваційних технологій, автор звертає увагу на вагомість окресленої проблеми в системі сучасної фахової підготовки студентів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02