НЕСТАНДАРТНІ ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ІЗ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СУЧАСНІЙ МУЗИЧНІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-185-191Анотація
У статті розглядаються уроки з музично-теоретичних дисциплін, проведені в нетрадиційній формі. Нетрадиційні проведення уроків дають змогу не тільки виявити інтерес учнів до досліджуваного предмета, а й розвивати їх творчу самостійність, навчати роботі з різними джерелами знань. Нестандартні уроки дозволяють урізноманітнювати форми й методи роботи, позбавлятися шаблонів, створюють умови для виховання творчих здібностей школяра, розширюють функції вчителя, дають змогу враховувати специфіку певного матеріалу та індивідуальні особливості кожної дитини.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02
Як цитувати
Гріньова, В. (2019). НЕСТАНДАРТНІ ФОРМИ ПРОВЕДЕННЯ УРОКІВ ІЗ МУЗИЧНО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН У СУЧАСНІЙ МУЗИЧНІЙ ШКОЛІ. Педагогічна освіта: теорія і практика, (27), 185–191. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-185-191
Номер
Розділ
Статті