DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.152-156

БІОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ФУНКЦІЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Андріан Остапов, Олена Остапова

Анотація


Сучасні підходи до проблеми здоров'я людини базуються, як правило, на розумінні здоров'я як фізичної, психічної і соціальної гармонії з навколишнім середовищем. У зв'язку зі специфікою професійної діяльності, яка висуває високі вимоги до емоційних ресурсів і показників здоров'я фахівців, виникає необхідність вивчення особистості студента ще на етапі ознайомлення з професією. Характерно, що за час навчання у закладах вищої освіти стан здоров'я багатьох студентів значно знижується за рахунок високих навчальних і побутових навантажень, неадекватного рухового режиму, тобто, перш за все, внаслідок закріпленого невміння раціонально використовувати свої сили, невмінні позбавлятися від негативних емоцій, адаптуватися до стресових умов життя. Тому таке дослідження в сучасних умовах освіти досить актуальне.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.