БІОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ФУНКЦІЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-152-156Анотація
Сучасні підходи до проблеми здоров'я людини базуються, як правило, на розумінні здоров'я як фізичної, психічної і соціальної гармонії з навколишнім середовищем. У зв'язку зі специфікою професійної діяльності, яка висуває високі вимоги до емоційних ресурсів і показників здоров'я фахівців, виникає необхідність вивчення особистості студента ще на етапі ознайомлення з професією. Характерно, що за час навчання у закладах вищої освіти стан здоров'я багатьох студентів значно знижується за рахунок високих навчальних і побутових навантажень, неадекватного рухового режиму, тобто, перш за все, внаслідок закріпленого невміння раціонально використовувати свої сили, невмінні позбавлятися від негативних емоцій, адаптуватися до стресових умов життя. Тому таке дослідження в сучасних умовах освіти досить актуальне.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-12-02
Як цитувати
Остапов, А., & Остапова, О. (2019). БІОЛОГІЧНІ ТА СОЦІАЛЬНІ ФУНКЦІЇ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, (27), 152–156. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-152-156
Номер
Розділ
Статті