DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.133-140

МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ТЕОРЕТИКО-ЕМПІРИЧНОГО ОБҐРУНТУВАННЯ ВИХОВНИХ СИСТЕМ

Сергій Черняк

Анотація


Стаття присвячена визначенню специфіки моделювання як методу теоретико-емпіричного обґрунтування виховних систем. Проблема моделювання різних виховних систем є однією з ключових у сучасній педагогіці. Педагог розглядає модель виховного простору вільного самовизначення особистості, основними структурними одиницями якої є фізичне оточення, соціально-психологічні фактори та програма виховання. Учений аналізує компоненти структурної моделі виховного простору вільного самовизначення особистості: просторовопредметний, соціально-психологічний, організаційно-педагогічний. Дослідник вивчає модель підготовки вчителів до естетичного виховання школярів у сучасному інформаційному просторі, яка включає цільовий, мотиваційний, змістовний, операційний і результативно коректувальний компоненти.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.