ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Вікторія Федорчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.127-133

Анотація

Стаття присвячена актуальній проблемі активізації пізнавального інтересу сучасної студентської молоді, зокрема завдяки організації ігрової діяльності на заняттях психологопедагогічних дисциплін. Розглядається поняття інтересу, різні підходи до розуміння пізнавального інтересу, який стимулює пізнавальну активність учасників освітнього процесу. Приділяється увага дослідженню проблем розвитку пізнавального інтересу та суттєвого значення ігрової діяльності в освітньому процесі. У публікації запропоновано деякі види ігор, які можуть бути застосовані в освітньому процесі закладу вищої освіти, а саме: ігри-вправи, ігрові дискусії, ігрові ситуації, рольові та ділові навчальні ігри, комп'ютерні ділові ігри тощо. Наведено приклади застосування окремих ігор під час вивчення психолого-педагогічних дисциплін.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02