DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-0.92-98

РОЗВИВАЙМО КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК НАСКРІЗНЕ УМІННЯ У НАВЧАННІ ІСТОРІЇ

Олена Пометун, Нестор Гупан

Анотація


Важливим завданням Нової української школи є формування в учнів критичного мислення, що має реалізовуватись у навчанні будь-якого шкільного предмета. Проте, потенціал кожного з них у цьому напрямі треба визначати залежно від специфіки змісту основ тої чи іншої науки. У статті подано аналіз потенціалу історії як навчального предмета у розвитку критичного мислення у зв'язку з конкретними методами й прийомами організації роботи учнів, що сприяють його реалізації у навчанні.

Повний текст:

PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.