РОЗВИВАЙМО КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК НАСКРІЗНЕ УМІННЯ У НАВЧАННІ ІСТОРІЇ

Автор(и)

  • Олена Пометун
  • Нестор Гупан

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-92-98

Анотація

Важливим завданням Нової української школи є формування в учнів критичного мислення, що має реалізовуватись у навчанні будь-якого шкільного предмета. Проте, потенціал кожного з них у цьому напрямі треба визначати залежно від специфіки змісту основ тої чи іншої науки. У статті подано аналіз потенціалу історії як навчального предмета у розвитку критичного мислення у зв'язку з конкретними методами й прийомами організації роботи учнів, що сприяють його реалізації у навчанні.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02

Як цитувати

Пометун, О., & Гупан, Н. (2019). РОЗВИВАЙМО КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ ЯК НАСКРІЗНЕ УМІННЯ У НАВЧАННІ ІСТОРІЇ. Педагогічна освіта: теорія і практика, (27), 92–98. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-92-98