СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ

Автор(и)

  • Олена Браткова

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-16-22

Анотація

У результаті нашого наукового дослідження було розроблено структурно-функціональну модель формування готовності майбутніх юристів до професійної взаємодії, яка включає такі компоненти: цільовий, змістовий, процесуальний та оцінно-результативний. У процесі розробки й обґрунтування такої моделі ми керувалися: кваліфікаційними вимогами до фахівця у галузі права, обумовленими соціальним замовленням; галузевими стандартами вищої освіти за спеціальністю “Юрист”; навчальними планами та програмами професійної підготовки майбутніх юристів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-02

Як цитувати

Браткова, О. (2019). СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ВЗАЄМОДІЇ. Педагогічна освіта: теорія і практика, (27), 16–22. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-27-16-22