ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕКСТУ НА ОСНОВІ ФУНКЦІОНАЛЬНО-СТИЛІСТИЧНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-376-382Анотація
У статті проаналізовано використання тексту на уроках української мови як засобу формування мовної компетентності учнів; описано методику словникової роботи; наведено конкретні приклади застосування текстів із навчальною метою. Подано напрями реалізації функціонально-стилістичного підходу до вивчення слова, збагачення словника молодших школярів стилістично диференційованою лексикою; визначено основні напрями роботи щодо формування в молодших школярів мовленнєвої компетентності; описано завдання вчителя щодо розвитку мовлення учнів, збагачення його образними словами, фразеологізмами тощо; проаналізовано складові проблеми розвитку мовлення молодших школярів.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Як цитувати
Третяк, Н. (2019). ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ТЕКСТУ НА ОСНОВІ ФУНКЦІОНАЛЬНО-СТИЛІСТИЧНОГО ПІДХОДУ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 376–382. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-376-382
Номер
Розділ
Статті