ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ІНОЗЕМНИХ МОВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-369-375Анотація
У статті розглянуто основні особливості контролю навчальних досягнень учнів початкової школи з іноземних мов у контексті компетентнісного підходу та вимог Нової української школи. Зокрема, визначено зміст і завдання контролю; проаналізовано його функції, види, форми, об'єкти; подано зразки вправ і завдань для перевірки знань, умінь і навичок учнів з іноземної мови.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Як цитувати
Полонська, Т. (2019). ОСОБЛИВОСТІ КОНТРОЛЮ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З ІНОЗЕМНИХ МОВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 369–375. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-369-375
Номер
Розділ
Статті