ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Тетяна Олинець Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-358-363

Анотація

У статті визначено суть понять інтерактивне навчання та критичне мислення. Обґрунтовано значення й охарактеризовано переваги використання інтерактивних технологій у навчальному процесі. Представлено мету технології розвитку критичного мислення та універсальність її використання у різних галузях. Наведено приклади інтерактивних вправ, які формують та розвивають критичне мислення студентів на заняттях іноземної мови.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08

Як цитувати

Олинець, Т. (2019). ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ НА ЗАНЯТТЯХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 358–363. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-358-363