РОЗВИТОК ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ АНАЛІЗУ ХУДОЖНІХ СНОВИДІНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Автор(и)

  • Оксана Міщенко Інститут педагогіки НАПН України, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-353-357

Анотація

Розвідка презентує методичну модель аналізу художніх сновидінь на уроках української літератури в старших класах. У статті обґрунтовано доцільність уведення хронотопного, антропоцентричного та концептуального підходів до аналізу художніх сновидінь, розроблено алгоритм упровадження їх у шкільну практику. Матеріал представленого дослідження є перспективним щодо вирішення проблеми розвитку літературної компетентності старшокласників.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08

Як цитувати

Міщенко, О. (2019). РОЗВИТОК ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ АНАЛІЗУ ХУДОЖНІХ СНОВИДІНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 353–357. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-353-357