РОЗВИТОК ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ АНАЛІЗУ ХУДОЖНІХ СНОВИДІНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-353-357Анотація
Розвідка презентує методичну модель аналізу художніх сновидінь на уроках української літератури в старших класах. У статті обґрунтовано доцільність уведення хронотопного, антропоцентричного та концептуального підходів до аналізу художніх сновидінь, розроблено алгоритм упровадження їх у шкільну практику. Матеріал представленого дослідження є перспективним щодо вирішення проблеми розвитку літературної компетентності старшокласників.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Як цитувати
Міщенко, О. (2019). РОЗВИТОК ПРЕДМЕТНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПРОЦЕСІ АНАЛІЗУ ХУДОЖНІХ СНОВИДІНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 353–357. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-353-357
Номер
Розділ
Статті