НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Автор(и)

  • Наталія Мєлєкєсцева Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.346-352

Анотація

У статті обґрунтовано актуальність навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Наголошено на необхідності формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови початкової школи як складової їхньої професійної компетентності. Описано підходи до навчання іноземної (англійської) мови молодших школярів з порушеннями слуху та мовлення, схарактеризовано труднощі, які виникають під час оволодіння учнями іншомовною комунікативною компетентністю, та запропоновано шляхи їх усунення.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08