НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-346-352Анотація
У статті обґрунтовано актуальність навчання іноземної мови дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами. Наголошено на необхідності формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови початкової школи як складової їхньої професійної компетентності. Описано підходи до навчання іноземної (англійської) мови молодших школярів з порушеннями слуху та мовлення, схарактеризовано труднощі, які виникають під час оволодіння учнями іншомовною комунікативною компетентністю, та запропоновано шляхи їх усунення.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Як цитувати
Мєлєкєсцева, Н. (2019). НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 346–352. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-346-352
Номер
Розділ
Статті