ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИК ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ К-ПНУ ім. І. ОГІЄНКА ЩОДО ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА ДО РОБОТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Наталія Гудима Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-326-332

Анотація

У статті проаналізовано впровадження ідей Нової української школи в освітній процес закладів вищої освіти з метою забезпечення реалізації ключових компетентностей майбутніх педагогів Нової української школи відповідно до нового Державного стандарту початої освіти; описано заходи з реалізації завдань підготовки в університеті сучасного педагога початкової освіти до роботи в Новій українській школі.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-09

Як цитувати

Гудима, Н. (2019). ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИК ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ К-ПНУ ім. І. ОГІЄНКА ЩОДО ПІДГОТОВКИ ПЕДАГОГА ДО РОБОТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 326–332. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-326-332