НАСТУПНІСТЬ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ: ІНТЕРПРЕТУВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ АНАЛІЗУ ЧИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ

Автор(и)

  • Ігор Горошкін Інститут педагогіки НАПН України, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.315-326

Анотація

У статті на основі аналізу змісту чинної навчальної програми з іноземних мов та узагальнення його результатів визначено наступність формування визначених ключових компетентностей учнів початкової школи відповідно до загальних характеристик ситуативного спілкування. Критеріями аналізу стали тематичний, лексичний, функційний. Особливу увагу приділено проблемі врахування в освітньому процесі психофізіологічних особливостей учнів початкових класів. Доведено, що формування ключових компетентностей учнів початкових класів у процесі навчання іноземної мови має здійснюватися комплексно, передусім через добір ситуативних завдань, які спонукають до засвоєння мовного матеріалу, соціокультурних реалій, а також сприяють розширенню комунікативного й соціального досвіду учнів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08