СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЗА ФІЛОЛОГІЧНИМ СПРЯМУВАННЯМ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-299-304Анотація
У статті виокремлено сучасні тенденції, принципи реалізації та можливості адаптації педагогічних технологій для умов профільної школи. Закцентовано, що саме педагогічні технології за філологічним спрямуванням для профільного навчання мають осучаснюватися і базуватися на оновленій науковій базі.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Як цитувати
Барановська, О. (2019). СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПРИНЦИПИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ ЗА ФІЛОЛОГІЧНИМ СПРЯМУВАННЯМ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 299–304. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-299-304
Номер
Розділ
Статті