СТРАТЕГІЯ КУЛЬТИВАЦІЇ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК КЛЮЧОВА ІННОВАЦІЙНА ІДЕЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ПОТРЕБ ДИТИНИ

Автор(и)

  • Олена Олійник Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.281-287

Анотація

Стаття допоможе по-новому поглянути на створення сучасного освітнього простору, своєчасно трансформувати його під особливості формування ціннісних потреб дитини. На основі аналізу наукових джерел охарактеризовано проблему формування емоційної культури у педагогічному та психологічному аспектах. Констатовано питання розвитку емоційної культури, розкрито компоненти емоційного розвитку, напрями формування емоційного досвіду, запропоновано методи формування емоційної сфери дітей.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08