СТРАТЕГІЯ КУЛЬТИВАЦІЇ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК КЛЮЧОВА ІННОВАЦІЙНА ІДЕЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ПОТРЕБ ДИТИНИ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-281-287Анотація
Стаття допоможе по-новому поглянути на створення сучасного освітнього простору, своєчасно трансформувати його під особливості формування ціннісних потреб дитини. На основі аналізу наукових джерел охарактеризовано проблему формування емоційної культури у педагогічному та психологічному аспектах. Констатовано питання розвитку емоційної культури, розкрито компоненти емоційного розвитку, напрями формування емоційного досвіду, запропоновано методи формування емоційної сфери дітей.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Як цитувати
Олійник, О. (2019). СТРАТЕГІЯ КУЛЬТИВАЦІЇ ЕМОЦІЙНОЇ КУЛЬТУРИ ЯК КЛЮЧОВА ІННОВАЦІЙНА ІДЕЯ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ПОТРЕБ ДИТИНИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 281–287. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-281-287
Номер
Розділ
Статті