ПРОБЛЕМИ НАСТУПНОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Людмила Машкіна Хмельницька гуманітарно-педагогічна академія, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.276-280

Анотація

У статті висвітлено проблеми наступності в умовах Нової української школи. Визначено готовність дитини до школи як системні психолого-педагогічні утворення, як комплекс основних сфер розвитку дитини. З’ясовано, що наступність – це врахування рівня розвитку дітей у школі, опору на нього та подальший розвиток. У контексті ідей Нової української школи розкрито наукові аспекти проблеми наступності. Зокрема, це інформаційно-просвітницький, методичний, практичний, показано їх сутність та форми реалізації. Акцентовано на узгодженні мети наступності обох ланок освіти, на створенні освітнього середовища, використанні сучасних форм і методів навчання, які активізовують мислення, уяву, пошукову діяльність. Звернено увагу на адаптаційно-ігровий цикл навчання в Новій українській школі, комфортне входження в нові умови з метою підвищення ефективності початкової освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08