ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ДОШКІЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ДО ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯ В ПРОЦЕСІ МУЗИЧНО-ЕСТЕТИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ

Автор(и)

  • Ірина Ларіна Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Україна
  • Юлія Доля Харківський національний педагогічний університет імені Г.С. Сковороди, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.271-275

Анотація

У статті розглянуто стилі педагогічного спілкування та особливості їх використання у професійній діяльності. Окреслено шляхи і запропоновано форми роботи щодо формування індивідуального стилю педагогічного спілкування майбутніх працівників дошкільних навчальних закладів у процесі їх музично-естетичної підготовки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08