НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОГО ТА ПОЧАТКОВОГО НАВЧАННЯ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Наталія Каньоса Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.260-266

Анотація

У статті розглядаються особливості організації освітньо-виховного процесу в закладі дошкільної освіти та початковій школі. Основна увага зосереджується на важливості дотримання наступності з урахуванням Закону про Нову українську школу; її Концепції й вироблення принципового підходу до навчання і виховання дошкільника та школяра. Розглядаються умови та завдання організації освітньо-виховного процесу в дошкільному закладі, що є підґрунтям дотримання наступності організації освітнього процесу в початковій школі. Особлива увага приділяється комунікативній спрямованості навчання – оволодіння українською мовою як засобом спілкування та вмінь практично їх використовувати.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08