РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Марія Іванчук Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Україна
  • Марія Олійник Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-254-259

Анотація

У статті подається характеристика особистісного потенціалу та розкривається його розвиток у процесі інтегрованої навчальної діяльності. Аналізується проблема дослідження крізь призму теоретичних положень провідних вітчизняних і зарубіжних дослідників. Обґрунтовується значимість інтегрованої навчальної діяльності в розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08

Як цитувати

Іванчук, М., & Олійник, М. (2019). РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 254–259. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-254-259