РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-254-259Анотація
У статті подається характеристика особистісного потенціалу та розкривається його розвиток у процесі інтегрованої навчальної діяльності. Аналізується проблема дослідження крізь призму теоретичних положень провідних вітчизняних і зарубіжних дослідників. Обґрунтовується значимість інтегрованої навчальної діяльності в розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Як цитувати
Іванчук, М., & Олійник, М. (2019). РОЗВИТОК ОСОБИСТІСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 254–259. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-254-259
Номер
Розділ
Статті