ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ “МИСТЕЦТВО” ЯК СФЕРА ВИХОВАННЯ СВІТОГЛЯДНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ЛАНКИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Ірина Дорож Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Анатолій Ковальчук Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.249-254

Анотація

У статті інтегровано поняття “світоглядна культура майбутнього вчителя” як елемент педагогічної компетентності вчителя, який дозволяє здійснювати аналіз зовнішніх установок, норм, цінностей через призму гуманістичного світогляду і формувати на їх основі власні культурні погляди, переконання і норми поведінки, які визначають способи професійно-педагогічного взаємодії вчителя з іншими учасниками освітнього процесу, характер його творчої професійної активності та самовдосконалення. Окреслено поняття світоглядної компетентності особистості; розглянуто значущість світоглядної культури як складової професійної компетентності майбутніх учителів початкової ланки навчання; визначено роль деяких видів мистецтва, зокрема художньої літератури та музичного мистецтва, для виховання світоглядної культури майбутніх учителів початкової ланки та їх вплив на становлення професійної підготовки фахівців. Проаналізовано останні дослідження з окресленої проблеми.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08