ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АМБІДЕКСТРІЇ ТА ЛІВОРУКОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Олена Довгань Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-243-249

Анотація

Проаналізовано нейрофізіологічну, педагогічну та психологічну літературу щодо явища амбідекстрії. У ході дослідження розкрито поняття: “амбідекстрія”, “домінування”, “шульга”. Визначено психо-фізіологічні та гендерні особливості амбідекстрії учнів початкової школи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08

Як цитувати

Довгань, О. (2019). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АМБІДЕКСТРІЇ ТА ЛІВОРУКОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 243–249. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-243-249