ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АМБІДЕКСТРІЇ ТА ЛІВОРУКОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-243-249Анотація
Проаналізовано нейрофізіологічну, педагогічну та психологічну літературу щодо явища амбідекстрії. У ході дослідження розкрито поняття: “амбідекстрія”, “домінування”, “шульга”. Визначено психо-фізіологічні та гендерні особливості амбідекстрії учнів початкової школи.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Як цитувати
Довгань, О. (2019). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ АМБІДЕКСТРІЇ ТА ЛІВОРУКОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 243–249. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-243-249
Номер
Розділ
Статті