ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.238-242Анотація
На основі застосування методів теоретичного аналізу, синтезу та узагальнення автором статті визначено, обґрунтовано та схарактеризовано психолого-педагогічні умови розвитку емоційного інтелекту майбутніх учителів початкових класів. Зокрема це усвідомлення студентами змісту поняття емоційного інтелекту, його значущості в навчальній та професійній діяльності, рефлексія власного емоційного стану, упровадження в освітній процес закладу вищої освіти засобів розвитку емоційного інтелекту (тренінг, психогімнастика, рольові ігри, дискусії, дебати), створення освітнього середовища закладу вищої освіти, сприятливого для розвитку емоційного інтелекту.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Номер
Розділ
Статті