ІННОВАЦІЙНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ

Автор(и)

  • Ольга Григорович Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Ukraine
  • Наталя Пахальчук Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Ukraine

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.232-238

Анотація

У статті порушується проблема підготовки майбутнього вчителя початкової школи до інноваційної діяльності. Особлива увага акцентується на необхідності проектування моделі формування інноваційної культури майбутніх педагогів. У статті обґрунтовано залежність інноваційної культури майбутнього вчителя початкової школи від його інноваційної діяльності. Феномен інноваційної діяльності розглянуто з позиції цілісності, масштабності, глобальності. Доведено, що інноваційна діяльність повинна володіти перманентністю, безперервністю оновлень і трансформацій. Педагогічна майстерність розглядається як важлива ознака інноваційної культури вчителя початкової школи. Початкова школа – основа формування громадянина, тому система професійної підготовки майбутнього вчителя має бути спрямована на формування його інноваційної культури, готовності і здатності брати участь в інноваціях, сприяти їм, не протидіяти реалізації нововведення з прогнозованим позитивним ефектом. Інноваційна культура майбутнього вчителя початкової школи розглядається як стратегічний ресурс нового століття, що відображає ціннісну орієнтацію людини, закріплену в мотивах, знаннях, уміннях і навичках, а також в образі і нормах поведінки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08