ГОТОВНІСТЬ ВИХОВАТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГОВАЛЕОЛОГІЧНОЇ ПОВЕДІНКИ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Автор(и)

  • Тетяна Бабюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Інна Перепелюк Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.209-215

Анотація

У статті з’ясовано сутність поняття “готовність вихователя до формування у старших дошкільників еколого-валеологічної поведінки”. Проаналізовано зміст загальної готовності вихователя до роботи з дітьми дошкільного віку та готовності до здійснення екологічного виховання дітей і на цій основі визначено уміння та риси, необхідні для успішного формування в дітей старшого дошкільного віку еколого-валеологічної поведінки. У готовності до роботи з дітьми дошкільного віку визначено методичний, соціальний та психологічний компоненти. Ґрунтуючись на особистісно-діяльнісному підході та аналізі еколого-педагогічної готовності вихователів, виокремлено критерії та показники визначення рівня досліджуваної готовності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08