МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Автор(и)

  • Сергій Бабюк Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна
  • Тетяна Федірчик Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича., Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-203-208

Анотація

У статті висвітлюється проблема формування цілісної особистості молодшого школяра засобами фізичного виховання. Здійснено психолого-педагогічний аналіз проблеми застосування особистісно зорієнтованого підходу у фізичному вихованні молодших школярів. Визначено сутність та зміст поняття “особистісно зорієнтований підхід у фізичному вихованні”.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08

Як цитувати

Бабюк, С., & Федірчик, Т. (2019). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКОРИСТАННЯ ОСОБИСТІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 203–208. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-203-208