КОНСОЛІДАЦІЙНИЙ ПІДХІД ЯК МЕТОДОЛОГІЧНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКОГО ДОСВІДУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Олена Шевченко Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.186-191

Анотація

У статті розглянуто особливості реалізації консолідаційного підходу під час формування вокально-виконавського досвіду майбутнього вчителя музичного мистецтва. Доведено, що означений підхід забезпечує взаємодію вокально-фахового та педагогіко-практичного напрямів підготовки під час збереженя змісту кожного з них. Кожен із цих рівнозначущих напрямів, відзначаючись власною специфікою, характеризується внутрішньою спорідненістю і тяжіє до взаємодоповнення, взаємозумовленості та співіснування. Автор зазначає, що провідною ідеєю формування вокально-виконавського досвіду на консолідаційній основі є згуртування пізнавальної, оцінювально-інтерпретаційної та творчо-продуктивної діяльності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08