СМИСЛОВІ КОНСТАНТИ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

Автор(и)

  • Віктор Лабунець Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Україна

DOI:

https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-2.112-116

Анотація

У статті розглянуто тенденцію активізації наукового інтересу до етнопедагогічної й етнокультурної проблематики у галузі теорії та методики музичного навчання. Конкретизовано етнопедагогічну культуру майбутнього педагога-музиканта як невід'ємну частину загальної професійно-педагогічної культури, сформульовано її основні смислові константи та визначено провідні ідеї українства, серед яких ідея соборності, ідея українського космізму та ідея національного самозбереження. Зазначено, що опора педагога-музиканта під час фахової діяльності на смислові константи етнопедагогічної культури уможливлює трансляцію багатовікового досвіду народного навчання й виховання на базі творчої педагогічної інтерпретації філософії й психології українства. Запропоновано збільшити планування навчальних аудиторних годин для народознавчих та етнопедагогічних навчальних курсів, а також упровадити у фахове навчання педагогів-музикантів фольклорну практику.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-08