МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-80-84Анотація
У статті висвітлено напрями формування професійної майстерності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі виконавської діяльності. Встановлено особливості, основні рівні сформованості мотивації навчання гри на музичних інструментах, зокрема на фортепіано та їх якісну характеристику. Опрацьована система знань та умінь, здобутих у період виконавської діяльності, яка повинна стати основою необхідної для формування, виявлення та вимірювання у майбутніх учителів їх творчого та ціннісного досвіду, професіоналізму.##submission.downloads##
Опубліковано
2019-05-08
Як цитувати
Захарченко, А. (2019). МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2(26), 80–84. https://doi.org/10.32626/2309-9763.2019-26-80-84
Номер
Розділ
Статті